dijous, 7 de setembre del 2017

Sota l'aigua I - Paisatges submarins

Holaaaaa amics i amigues!

Avui us presento una serie una mica diferent, es tracta de fotos submarines,...mira estic de canvis, explorant noves possibilitas que em dona la fotografia, un món que sempre m'ha fascinat i és una d'aquelles cosetes que sempre et van fent xiu-xiu a l'orella fins que ho proves i després... patam! ja no pots parar, ja, ja, jaaaa, i sí! és una passada i m'ho he passat bomba!!, ja fa un parell d'anys que vaig fent alguna coseta (molt modesta, esclar) però aquest any m'he decidit a fer-ho una mica més en serio i aprofitant les vacances i engrescat com he estat amb el concurs del company i amic Eduard Marques (us deixo linkat el seu blog, que és una passada) he fet una bona colla de fotografies aquàtiques que m'han permès de descobrir lo bonica i perquè no dir-ho, difícil disciplina fotogràfica, com és la submarina.
De la ma i consell de l'Eduard, he conegut moltes espècies que no tenia ni idea que existien, a més de posar-hi nom i de coneixer les seves característiques ja sigui de localització, costums i curiositats varies que no m'han deixat de sorprendre en cap moment.
Ja us abanço que ho repartiré en dos o tres entrades al blog, que tinc bastant material i així no us aborriu, ja, ja, jaaaaaa!
Aquesta primera serie va de paisatges submarins, la següent dels animalons amb els que m'he anat creuant aquests dies i la tercera.... ja veurem... que també n'he fet de les que domino una mica més ja, ja, jaaaa!
També us he de dir que tota la serie està feta amb una Olympus stylus una mica atrotinada, ara hi ha models bastant més currats dins de la mateixa marca que et permeten més opcions tant de macro com de qualitat en el sensor, com amb millora del soroll, il.luminació etc... però per començar m'ha anat força bé. I les ubicacions on he fet les fotografies son per diverses platges de la Costa Brava a tocar de l'Escala.

Doncs àpali, som-hi i fins la propera!

Una abraçada!
Fran



Aquesta me l'ha fet la meva filla ;)








































Banc de Salpes - (Sarpa-salpa)


5 comentaris:

  1. Molt bé Fran, i ves en compte que aquesta modalitat crea addicció! t'ho diu un que hi està enganxat. D'aquesta serie m'encanta el grup de salpes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, ja, jaaaa! Sabia que em diries aquesta!!! en el moment que la vaig fer sabia que aquesta seria guapa!
      Jo diria que ja tinc el "mono" de tornar-hi i només fa 15 dies que no em cabusso...

      Elimina
  2. Molt guapes Fran. Se t'ha girat feina amb la nova modalitat. Però crec que hauràs de comprar un neopré per no passar fred. A mi em mola la segona, però d'aquesta modalitat no en tinc ni idea.

    ResponElimina
  3. Tot és posar-s'hi! La pràctica et fa perfeccionar i la insistència i tossuderia hi fa la resta. Ara ja em faltaria algun curs de perfeccionament submarí i després un equip algo més bò, que si t'ensenyo la càmera que he fet les fotos cauries de cul, ja, ja, jaaaa!

    ResponElimina
  4. Molt xules Fran, no me'n havies dit res de fer fotos submarines! M'agrada la foto en blanc i negre.

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...