divendres, 1 de desembre del 2017

Bonica llum

Hola!
Avui torno cap els meus paisatges, una escapadeta matinal amb la colla de l'Afovisp (és l'associació fotogràfica del meu municipi) cap el poble de Sils i el seu "llac", ho poso entre comentes perqué l'aigua ni es veu de lo sec que està, sé que no és la millor època però igualment fa una mica de peneta veure-ho així, tot això son efectes del canvi climàtic, segur!... i encara avui en dia et trobes a gent que no s'ho creu...
Les herbes estaven força altes i junt amb el gebre matinal em van donar bastant de joc, en segon plà i ja una mica més lluny, l'evaporació de l'aigua amb el canvi de temperatura, deixava anar una mica de brumera que em van fer entretenir una estoneta. Després, i mirant cap a l'altre costat, el reflexe solar va pintar un cel magnífic que em va fer disfrutar d'allò més...de tot aquest còctel natural, en van sortir aquestes imatges que espero us agradin.

Salut i fins aviat!
Fran









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...