diumenge, 15 de juliol del 2012

Una mica d'atzar

No fa gaire l'atzar em va portar a visitar aquest petit racó de món del nostre estimat país català i es que n'hi ha tans d'indrets desconeguts que es faria impossible de fotografiar-los tots o sigui que aquí us en deixo una petita mostra per anar tirant una miqueta més.

A700 amb el Tamron 17-50 a 17mm f22 i 8s ISO 100 trípode i pola - Revelat amb Lr+Ps

Ser que a vegades les coses surten sense planejar-les i aquesta vegada en va ser una, tot i que he d'admetre que potser no era el moment... ja que vaig fer esperar a tota la familia un bon rato :-(
Però es que no vaig poder deixar passar l'oportunitat... el paratge era massa bonic!
O sigui que aquestes quatre fotos son gràcies a la seva pasciència... ;-)

A700 Tamron 17-50 a 17mm f14 i 3s ISO100 trípode i pola - Revelat amb Lr+Ps

Santa Maria d'Ossor és un petit poblet de la Garrotxa i el riu que el remonta és espectacular, al menys fins  el Pont de les Bruixes que es on vaig finalitzar l'excursió "aquàtica" ...

A700 Tamron 17-50 a 17mm f14 i 2s ISO100 trípode i pola Revelat en Lr+Ps


Tornant cap el poble vaig remuntar camí amunt a veure si trobava la resta de família que ja havien començat a passar, tot i la pujadeta vaig aprofitar per immortalitzar alguna escletxa de sol que infructuosament intentava colar-se per entre les boires.

A700 Tamron 17-50 a 17mm f14 i 1/14s ISO100 trípode Revelat en Lr+Ps


Ja de tornada i després de la tempesta que va caure, no deixo de pensar com deu ser aquest paratge a la tardor.
Fins aviat i BONA LLUM a tots! :-)

2 comentaris:

  1. Hola Fran, m'agrada la primera, la meva família a vegades també els hi toca!
    A la tardor, com deu ser?
    Donc es questió de tornar-hi d'aquí tres mesos.
    Salut!!

    ResponElimina
  2. HOLA FRAN

    ESTAR CLAR... NO ES POT ANAR EN FAMILIA A FER FOTOS....

    ELS MILLORS RACONETS... ELS DESCONEGUTS

    SALUT
    JOAN

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...