dijous, 31 d’octubre del 2013

Costa esqueletos en la Costa Brava

La vaig batejar així pq vaig quedar al · lucinat de la quantitat de troncs i canyes i vegetació que es va acumular a la platja després del temporal, la veritat és que es podia gaudir en qualsevol raconet buscant i escudrinyant entre els troncs, buscant formes i combinacions que em recordaven animals o figures d'éssers estranys que esperaven el nou dia, pacients i immòbils aguantant estoicament l'inevitable, semblaven esquelets retorçats i destrossats per la força de la natura que un cop més mostra una de les moltes cares que dibuixen el paisatge que ens envolta ...

fins aviat …



Abans de l'albada




Calamar gegant





Voltor





Dofí

14 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gracias Jose! celebro que te guste... era uno de esos momentos mágicos que tiene nuestro mundo, hay pocos... pero existen ;-)

      Elimina
  2. Doncs a mi em semblen increiblement bones totes. Ei "escopeta", a la tercera com has "caçat" el sol al mig del forat del tronc, eh!
    Em quedo amb el delicadíssim dofí. Perfecte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et pensis que em va costar "un huevo" trobar el coi de forat al mig del voltor, aaah i no et pensis que el dofí s'estava quiet eeeh, que l'anar i venir de les onades el fotia ballar a base de bé... pero m'ho vaig passar teta ;-)

      Elimina
  3. Me encanta la ambientación de la primera, con ese viñeteado tan guapo que le has dado. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Jose! celebro que te guste, de hecho me costó lo mío encontrar un encuadre potente.
      Un saludo :-)

      Elimina
  4. Em vaig enterar per el Txema que erets aficionat a la fotografia. Ara he pogut veure les teves fotos i m'he endut una fantàstica i agradable sorpresa. Molt guapes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Siscu! Estic content de que t'agradin, és una afició que tinc i que ha anat creixent a través dels anys, no sempre aconsegueixo el que vull representar però cal posar-hi la "banya" que tard o d'hora surt.
      Fins aviat :-)

      Elimina
  5. Bona sessió aprofitant tot el que arrosega el Ter, no he vist cap indret més canviant que aquest. Quan hi tornes després d'una bona patacada d'aigua sembla que estiguis en un altre lloc.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si noi! aquesta platja és enorme i super canviant, tens tota la raó i aquest cop plena de troncs era una delícia, potser un pelet estressant i tot ja que cal decidir enquadres i composicions amb molt poc temps.
      Gràcies per comentar
      Salut company!

      Elimina
  6. Hola Fran...pero que hos pasa con el horizonte, no hay ninguno recto, aberración o falta de nivel ?? que angular llevas ??

    salut
    joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llevo un Tamron 17-50 de 2.8 y como en Lightroom no hay su plugin de corrección me cuesta un huevo corregilo del todo sin deformar la foto, a lo mejor si q existe la forma pero la desconozco, si sabes de algun otro sistema, pués lo aplicaría en futuros revelados, muchas gracias por la observación y un saludo.
      Fran

      Elimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...