dijous, 12 de març del 2015

VENÈCIA

Un viatge al passat, un ambient únic, una ciutat peculiar amb uns recons increibles… en fi "un martiri" per a un fotògraf ja, ja, jaaa!
Us ho recomano de totes totes, és un lloc d'aquells que heu d'apuntar a l'agenda de les visites obligades.
Una de les fotos que vaig disfrutar més va ser aquesta nocturna de la part trasera del teatre, la part més difícil de fotografiar els "carrers" de Venècia és aconseguir que no hi surti ningú i una de les maneres  és fotografiant de nit, sempre hi ha més possibilitats d'èxit.
Àpali doncs, us deixo quest urbanscape nocturn d'aquesta magnífica ciutat.
Fins aviat!



SonyA700 Tamron 17-50mm a 17mm; ISO 100; f/4; 25s
Polaritzador + trípode + disparador aut.
Revelat en Lr +Ps

5 comentaris:

  1. Estuve hace unos años en Venecia, cuando empezaba en esta afición a la fotografía y me volví loco haciendo fotos con una pequeña prosumer Olympus de 5 megapixeles. Si fuese a día de hoy creo que llegaría al colapso. Excelente la foto, creo recordar este lugar. Me gusta que muestres una foto que no es de los lugares más populares de la ciudad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya tienes una escuda para volver, je, je, je! Y ya sabes que me gusta pillar sitios y perspectivas menos populares aunque siempre no se consiga o sea que aquí va una marca de la casa,
      un saludo y gracias por comentar! :)

      Elimina
  2. Estuve hace unos años en Venecia, cuando empezaba en esta afición a la fotografía y me volví loco haciendo fotos con una pequeña prosumer Olympus de 5 megapixeles. Si fuese a día de hoy creo que llegaría al colapso. Excelente la foto, creo recordar este lugar. Me gusta que muestres una foto que no es de los lugares más populares de la ciudad.

    ResponElimina
  3. Wonderful!!!! great nocturnal picture!

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...