diumenge, 21 de juny del 2015

INCURSIÓ AL MACRO

Hola companys!
Avui deixo de banda l'horitzó per mirar arran de terra, si si... avui us presento una sèrie de fotografies d'Orquídies, ha sigut una incursió al macro després d'uns dies de probes i experiments.
De la ma de dos cracs en la matèria,l' Emiliano Moreno i la Neus de Saavedra, vem anar al bonic poble de Seva i després de l'esmorzar de rigor, vàrem començar un instructiu taller sobre aquestes fascinants plantetes, per la manca de pluges (feia 5 setmanes que no queia ni una gota) la cosa no estava molt frondosa però de 13 espècies que creixen a la zona em vem veure i fotografiar 5, i us he de dir que m'ho vaig passar d'allò més bé!
Certament totes les disciplines fotogràfiques tenen els seus intríngulis i com més t'endinces en el tema més t'hi vas engrescant.
Jo he fet els meus primers passos de treball de camp en la macrofotografia en aquesta sortida... bé dic mentida, abans vaig probar el tema amb un petit curs amb sortida  inclosa per Gallecs, prop del poble on visc, allà també vaig disfrutar de valent fent fotos a líquens i cargols... en fi... tot un nou món a l'abast de tothom.
Doncs àpali, aquí us deixo la meva primera collita macroniana d'Orquídies a Seva, espero que us agradi!
fins aviat!

Nota tècnica: perdoneu per no posar el nom científic de cada una... no la vull "cagar" ja, ja, jaaa!
Segona nota tècnica: el flus-flus és el caxarret per fer gotes d'aigua i mullar les plantes (...bona aquesta Emiliano, ja, ja, jaaa!)  ;)






Sony A700 Tamron 17-50 + tub d'extensió; ISO 100; f/16; 1,3s
Trípode i disparador;flaix exter
Fons artificial
 Revelat amb Lr+Ps




Sony A700 Tamron 17-50 + tub d'extensió; ISO 100; f/4; 1/25s
Trípode i cop de flaix extern disparador;
Revelat amb Lr+Ps





Sony A700 Tamron 70-300 Macro ISO 100; 110mm; f/4; 1/6s
Trípode, disparador i Flus-Flus
Revelat amb Lr+Ps




Sony A700 Tamron 17-50 amb tub d'extenssió; ISO 100; f/4; 1/50s
Trípode, disparador; Reflector
Revelat amb Lr+Ps fusió de 2 imatges d'enfoc




Sony A700 Tamron 17-50 + tub d'extensió; ISO 100; f/4,5; 1/640s
Trípode i disparador;
Revelat amb Lr+Ps




Sony A700 Tamron 17-50 + tub d'extensió; ISO 100; f/4; 1/320s
Trípode, disparador i Flus-Flus
Revelat amb Lr+Ps




Sony A700 Tamron 70-300; ISO 100; 180mm; f/4,5; 1/125s
Trípode, fons artificial;
Revelat amb Lr+Ps

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...