divendres, 4 de setembre del 2015

Tranquilitat absoluta

Hola!
No tenen mar però a mitja hora de cotxe tenen un paratge tan bonic com aquest, amb les seves "platgetes" i esports aquàtics i és que els parisencs saben gaudir del temps lliure.
Aquest estiu he visitat Paris i una mica els seus voltants, sortint del bullici turístic d'aquesta megalòpolis un espai verd força gran m'ha fet disfrutar de les merescudes vacances d'anguany.
Fins hi tot n'he tret una foto que m'agrada força i és la que us poso a continuació.
Aquest llac de la zona de Jablines està molt ben cuidat i si poden veure tota mena de bestioles i ocells, com que és època estival hi ha boies i cintes delimitant espais per tot arreu però aquest raconet que vaig trobar estaba força net d'obstacles visuals i mira… em vaig distreure una estona. Això sí, amb una mica d'emoció inclosa, es va fer de nit i em va costar una mica de trobar el camí de tornada i és que em vaig deixar la llanterna al cotxe  :p

àpali, espero que us agradi i fins aviat,

fran





Sony A700 - Tamron 17-50 ; 17mm; f/11; 13s
Filtre polaritzador + ND en moviment+ disparador i trípode

2 comentaris:

  1. estupenda vista! un atardecer muy precioso!
    un abrazo

    ResponElimina
  2. Es una zona muy bonita! Celebro que te guste y gracias!
    Un saludo,

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...