dissabte, 10 de febrer del 2018

Bonics records amb bona llum

Hola!
Us porto tres fotografies de l'última aventureta, aquest cop acompanyat de 3 amics que feia molt de temps que no ens veiem (en Gorka, l'Antonio i l'Enrique) i va ser un d'aquells dies que et porten records i dels bons, tot recordant batalletes i experiències d'altres sortides.
Un cop més la natura et posa les condicions de "joc" d'aquell dia, que si roques, que si onades cap aquí i cap allà, que si boires més o menys denses...que si ara m'acosto més o si trio un punt més alt o si poso un filtre o si en poso un altre o si no en poso cap... en fi, que la cosa és força emocionant i divertida.
Disposats tots quatre amb fila i cobrint tota la platja vem anar buscant els millors enquadraments i posant la miqueta de personalitat que cada un tenim en les nostres fotografies, i mica en mica vem anar immortalitzant "la sortida de sol" a Cala Trons a Lloret de Mar encara que les protagonistes fossin les boires i el joc més dinàmic el posessin les onades...
No ho acostumo a fer, però aquesta vegada em vaig arriscar i vaig canviar sovint de posició per intentar mostrar moments diferents d'aquest paisatge, és el que he intentat mostrar-vos amb aquesta serie de fotografies d'avui.

En fi, espero que les disfruteu igual que ho vaig fer jo, fent-les i compartint aquests moments, per cert, la xurreria on ens va portar l'Enrique per esmorzar, va està molt bé, encara que l'únic que va menjar xurros va ser ell, ja, ja, jaaaa!

Una abraçada amics!


















6 comentaris:

  1. Segur que vàreu passar un bon matí, bones imatges!!!!!! Aquest racó no l’he fotografiat mai el tinc pendent de visitar, salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aviat serà l'oportunitat d'immortalitzar-hi la V.L. si corres per aquí, avisa i t'hi porto, si vols donar-hi una ullada:
      https://500px.com/photo/218945265/stars-rocks-and-sea-by-fran-masip?ctx_page=1&from=user&user_id=117627

      Gràcies per comentar!
      Salut!

      Elimina
  2. Que bones totes tres. Un matí ben aprofitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si noi! cal aprofitar-ho que no sempre es pot! Celebro que t'agradin!
      Gràcies per comentar!
      Salut!

      Elimina
  3. Fran m'agraden totes però especialment la segona.
    Ostres en Gorka!, ja recordava com anaven els controls de la càmera?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, ja, jaaaaaa ... Aixo és com anar amb bicicleta, ja no s'oblida mai!
      Una abraçada company!

      Elimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...