divendres, 2 de març del 2018

Gel

Hola!
Els protagonistes d'aquests dies, el gel, l'aigua, la neu i el fred s'han guanyat a pols una entrada al meu blog...
Aquest passat cap de setmana vaig estar en el joliu indret de Castellar de n'Hug, poblet que visito de tant en tant, ja sigui per gaudir dels seus paisatges com per visitar part de la família que tinc allà, si mai hi aneu, instal.leu-vos a l'Hostal La Muntanya on gaudireu d'una exel.lent gastronomia i de l'amabilitat i simpatia de la Sisqueta, el Ferran i la seva dona la Crina, que regenten l'hostal i la fonda!
De camí a les Fonts del Llobregat, les quals rajaven d'allò més, vaig anar descobrint petits tresors glaçats que em van fer passar una bona estoneta, des de les formes i caramells de gel a la vora del riu fins a fulles atrapades en el glaç i finalment la cascada de les fonts en el seu naixement.
Per fer les del gel vaig fer servir el 105 Macro de nikon que tinc que sempre m'ha donat bons resultats i per la de les fons l'angular de 17mm de nikon també, amb un polaritzador i un ND suau de 3 passos.

Doncs espero que us agradin!

fins aviat!
f

























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...