diumenge, 6 de novembre del 2011

UN PASSEIG PER LA DEBESA

El cap de setmana passat vaig anar a Girona, eren les festes de St Narcís, patró de la Ciutat.
Tot hi que no esperava aconseguir cap foto espectacular, m'en vaig endur la càmera com mana la tradició i ves per on es va tornar a complir la norma número 1 de tot fotògraf:
"take your camera everywhere you go"  que vol dir porta sempre amb tu la càmera de fer fotos.
El trípode no el portava (ho sento Gorka, amb les nenes i tot plegat encara gràcies...) per tant vaig improvitzar amb un arbre que tenia al costat...
No és una de les "12" però en ello estamos...
espero que us agradi!
Sony Alpha700  -  25" a f16 amb un Tamron 17-50 de 2.8
Sense trípode ni filtres
Revelat en Lr + Ps

1 comentari:

  1. Cada vegada que me la miro m'al·lucina més. Fa un efecte impressionant. Molt bona Fran!

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...