dimecres, 1 de març del 2017

Un lloc de peregrinatge, una visió diferent... o no!

Hola!
Avui us porto un parell de fotos fetes en un lloc de peregrinatge fotogràfic com és aquest indret de Cantonigròs, La Foradada és una bonica cascada que té la peculiaritat d'estar acompanyada d'una roca amb un forat natural de considerables dimensions i que en una època de l'any deixa passar la llum del sol proporcionant una imatge força espectacular, ara bé, cal fer-ho coincidir amb un cabal considerable i no estaria per demés una mica de boirina (posats a demanar...) per emfatitzar els raigs de llum que la atravecen.
Si s'aconsegueix aquest "repoker" la cosa promet! Aaah, i per cert, que en aquell moment no aparegui una excurció de persones que vénen a veure-la ... una dada força important per tenir èxit en l'empresa que ens comporta, ja, ja, jaaa ... de bon rotllo a tots els excurcionistes...
No és el cas de les fotos que us presento, però si que he volgut donar una imatge una mica diferent amb aquest revelat en B&N que espero us agradi ...
Doncs àpali ... fins a la propera i bona llum !!



Nikon D750 amb un 17-35 a 19mm; ISO 100; f/20; 4 seg.
Polaritzador, filre ND i tapats varis amb cartolina
Revelat amb LR + Ps






Nikon D750 amb un 17-35 a 19mm; ISO 100; f/20; 8 seg.
Polaritzador, filre ND i tapats varis amb cartolina
Revelat amb LR + Ps

4 comentaris:

  1. Un indret molt visitat però ens mostres dues imatges diferents de la majoria, aquesta primera m'agrada, aquesta exposició/processat tan agressiu m'agrada.
    Salut!

    ResponElimina
  2. Si noi! hi va una gentada de por... de fet m'he esperat molt a publicar-la de masses que n'he vist, estava saturat...
    Hi vaig anar amb un amic meu just abans de tot aquest "bum"que hi ha hagut, just després de les pluges d'aquest principi d'any i mira fins ara... ja, ja, jaaa... en fi, tenim un pais petit i costa trobar llocs diferents... i si més no, intento buscar una visió algo diferent.
    Celebro que t'agradi!
    Salut!!
    Fran

    ResponElimina
  3. Apostuflant entrada!!! Ets el rei de les sorpreses. No només dels enquadrats sinó que ara t'atreveixes amb un revelat estel·lar!! No havia vist mai cosa igual. No tinc paraules però m'és igual. Per penjar-les en un lloc privilegiat de casa! Qualsevol de les dues.
    Altre cop felicitats!!!
    PD. Vaig a esborrar totes les meves que vist això no sé què faig guardant-les jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja,ja, jaaaaa! Mira que n'ets d'etjagerat, no facis disbarats que en tens de molt maques burrot! Una abraçada tete!

      Elimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...