dilluns, 19 de juny del 2017

Un pal amb molta sort

Ja veus quines vistes, jo anar esperant el sol solet i mira quines boires amb el cel tot tapat, ja, ja, jaaa Ja tenia la meteo controlada eeeeh, no us penseu... i tenia clarísim que les boires serien les protagonistes, i que segurament el sol em clicaria l'ullet en un moment o l'altre, de fet vaig fer força exercici corrent amunt i avall per les pluges que m'anaven caient al damunt cada dos per tres, que si ara es mulla un filtre que si ara l'objectiu que si ara una onada et velluga el trípode... en fi, coses d'aquestes tant divertides que fan això de la fotografia tot un art i un esport de risc... gangues de l'ofici companys!
De totes maneres m'ho vaig passar bomba i entre situació i situació vaig escollir aquest "magnífic" pal amb una corda lligada, que la funció que tenia ben bé no la ser... però em va servir força per donar un motiu de primer pla i composar les fotografies.
Per cert, totes les fotografies son fetes durant la mateixa sortida de sol. Per flipar nens!!!

Doncs àpali!
Espero que us agradin!





Nikon D750; Nikkor 17-35mm a 17mm; ISO 100; f/16; 109seg.
Pola+Big Stopper+ND 2pasos



Nikon D750; Nikkor 17-35mm a 17mm; ISO 100; f/16; 8seg.
Pola+Invers+ND 2pasos



Nikon D750; Nikkor 17-35mm a 17mm; ISO 100; f/16; 10seg.
Pola+Invers+ND 2pasos




Nikon D750; Nikkor 17-35mm a 17mm; ISO 100; f/20; 2seg.
Pola +ND 3pasos





Nikon D750; Nikkor 17-35mm a 17mm; ISO 100; f/16; 240seg.
Pola+Big Stopper+ND 2pasos

4 comentaris:

  1. Magnífica col.lecció la que et vas emportar, no és per dir.ho però, costa molt de triar quina és la millor. Bona collita.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig anar força de cul, pensa que m'anava canviant la cosa cada 10 o 15 minuts i mira cada una te la seva cosa... Celebro que t'agradin Eduard!
      Gràcies per passar i comentar!
      Salutacions,
      Fran

      Elimina
  2. Muy buenas si señor, menuda colección de magníficas fotos. Creo que me quedaría con la primera y las dos últimas. Visualizo mejor el palo a la derecha en este caso. Me convence más. Enhorabuena.

    ResponElimina
  3. Hola Jose! menudo faenón me trajo este palo! Todo lo "bonito" me quedava en el lado izquierdo y me costó un huevo encuadrar para dar juego y compensar pesos con las nubes, el sol, etc... però me lo pasé bomba compañero!
    Gracias por pasar y comentar!
    Un saludo,
    Fran

    ResponElimina

COMENTARIS

Altres treballs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...